Compania TAHL detine o flota de cap-tractoare DAF XG+ 530 Euro 6 (2022), cabina mare si semiremorci Koegel prelata mega, toate fabricatie 2018+.
Camioanele vin destul de rar în România și în consecință 90% din schimburi se fac în Austria, și doar 20% în România.
Transportul pana la locul unde sunt parcate camioanele se face cu autovehiculele firmei aflate la Hunedoara, pe costurile companiei.
Masinile personale se pot parca la sediul firmei din Hunedoara, in curte cu supraveghere video.
Tarile tranzitate sunt Austria, Germania, Franța, Spania, Elveția, Benelux, Italia și foarte rar, vara, Scandinavia. Fără Anglia.
Peste 90% din curse sunt 1 încărcare - 1 descărcare. Foarte rar se încarcă ADR.
Necesar ADR colete, iar dacă nu îl aveți trebuie făcut în curs de 2-3 luni.
Se lucrează singur pe cabina 1 luna cu o săptămână acasă, o luna jumătate cu o săptămână jumătate acasă, 2 luni cu 2 săptămâni, și asa mai departe.
Exista posibilitatea și de a lucra 1 luna cu 1 luna pe acelasi camion cu un alt coleg, iar în acest mod dumneavoastră sunteți la lucru o luna, iar colegul acasă și apoi invers.
Se discuta la fiecare plecare cat se va sta la lucru. Necesar ADR colete.
Plata este de 90E /zi calendaristica (salariu+diurna) la care se mai adaugă niște bonusuri care va aduc salariul între 100-120E.